Servis a reklamácia prístrojov
V prípade poruchy odporúčame pred odoslaním prístroja kontaktovať našu technickú podporu. V 80 % prípadoch nejde o poruchu prístroja, takže je zbytočné prístroj posielať. Servis prístrojov hadewe trvá cca 5 – 7 pracovných dní v závislosti od vyťaženosti servisného strediska. Opravy a servis prístrojov robia odborne zaškolení servisní technici. Pravidelný servis a vyčistenie slúži na zaistenie bezproblémového chodu a na predĺženie životnosti prístroja.
PRVÝ SERVIS PRÍSTROJA HADEWE ODPORÚČAME UROBIŤ PRED UKONČENÍM 24-MESAČNEJ ZÁRUKY – cena kompletného vyčistenia/premazania stojí 1950 Kč (bez výmeny dielov). Každý ďalší servis odporúčame po 1,5 roku.
- hlavná technická podpora/servis/reklamácie na tel. č.: +420 722 902 323 alebo +420 773 100 813 (Po – Pi: 8:00 − 17:00)
- v prípade nedostupnosti pevná linka tel. č.: +420 596 110 736 (Po – Pi: 8:00 − 16:00)
V prípade servisu/reklamácie prístroj pošlite/prineste na adresu: ODEL LABORATORIES, s.r.o., Špálova 413/2, 702 00 Ostrava spolu:
- s dokladom o nákupe
- s vyplneným Protokolom na servis alebo reklamáciu
Protokol na servis alebo reklamáciu vo formáte excel
Protokol na servis alebo reklamáciu vo formáte pdf
- Prístroj na servis alebo na opravu posielajte/prinášajtevždy vyčistený, s novým filtračným vrecúškom a s tyčinkou alebo frézou v násadci. Za likvidáciu plného filtračného vrecúška si účtujeme 200 Kč.
Zákazník zodpovedá za riadne zabalenie prístroja. V prípade nedostatočne zabaleného prístroja počas prepravy zaniká nárok na záruku. Dôkazom nedostatočného zabalenia bude fotodokumentácia.
V prípade straty prístroja spôsobenej dopravcom bude vyplatená suma priznaná poisťovňou.
- Poškodené zásielky neprijímame.
- NEPOSIELAJTE cez ZÁSIELKOVŇU ani NA ADRESU SÍDLA SPOLOČNOSTI Děhylov − tu balíky nepreberáme.
Odoslaním protokolu a prístroja súhlasíte s podmienkami servisu.
ODEL LABORATORIES, s.r.o., aktualizácia k 1. 9. 2024.